Vyhledávání


Kontakt

Hudba
někde hen tam!

500000000

Rozhovor s Voxelem

14.03.2013 09:24

 

Dvacetiletý zpěvák z Kopřivnice, který si říká Voxel má podle svých slov před sebou nadupaný rok. Jedna z prvních věcí, která je pro tohoto zpěváka přelomová je nová řada Superstar, kde i on zkoušel své pěvěcké síly s dalšímy soutěžíci. Tentokrát nebude měřit své síly s dalšími zpěváky, ale rovnou bude provázet zpěváckou show svým novým hitem Superstar. Po minulém roce, kdy byl " V Síti" přichází s ještě drzejším songem v kterém se navaží do Karla Gotta i Ivety Bartošové. Co dalšího nám o sobě Voxel řekl? To se můžete dočíst dole!

 

Ahoj Vašku! Právě si vydal nový singl Superstar, který bude provázet i další řadu talentové show. Jak ses k tomu dostal?

Dostal jsem se k tomu uplnou nahodou, v jednom nejmenovanem radiu jsem trošku zalhal, že další singl bude song s názvem Superstar, i když jsme žádný další singl v té době vybraný neměli.. A měl jsem to štěstí, že ten rozhovor slyšela tuším jedna důležitá osoba z TV Nova. Tím to vše začalo.

Plánuješ k němu natočit i klip?

Klip už točím, nakonec jsem se rozhodl pro vcelku radikální krok- natočit to sám, resp. pouze s podporou pár kamarádů, ale věřím, že výsledek bude o to lepší a budu z něj mít o to větší radost, protože je na tom ještě hrozně moc práce.

Nejde si nevšimnout změny stylingu. Kdo za tím stojí? Je ta změna spojená jen s vydáním singlu?

Za změnou stylu stojí můj skvělý stylista Doan Duc a jeho tým a pod novými fotografiemi je podepsaná mladá ale velmi talentovaná fotografka Helene Ngoc Anh Nguyen. Nějak jsem té Asii podlehl.

Jaký máš názor na vydávání desek. Plánuješ vydání CD, nebo se to v dnešní době nevyplatí?

S deskama to jde do kytek..ale pokud bych se singlem Superstar zaznamenal větší úspěch než předpokládám, do desky půjdu.

Na podzim minulého roku si jel tour po klubech se skupinou L.A. . Plánujete i jarní tour,nebo se tento rok rozjedeš na turne sám?

S klukama z L.A. jsme si dost sedli, takže určitě nezůstalo u posledních společných akcí!

Na co se můžou těšit fanoušci v tomto roce? Kde o tobě můžou najít nejnovější info?

Rozhodl jsem se, že tenhle rok bude "můj". Nějakou základnu fanoušků a zkušeností už mám, teď to chce do toho jít ještě více střemhlav! Veškeré info se dozví z mého fan profilu na fb.